onsdag 30 mars 2011

Grattis!


Vår stora lilla älskling fyller 3 år idag! Det har vi firat hela dagen idag och nu är jag helt slut.
Här har det varit tyst i bloggen, väldigt tyst. Det är så mycket som händer just nu vilket gör att jag inte riktigt hinner varken sy eller blogga. Inte ens en klänning till födelsedagsbarnet, jag åkte och köpte en idag istället från Fransa Kids (inte den på bilden). Och tårtan på bilden är också köpt. Jag som brukar baka själv...

Jag och min man har stora planer för vår lilla familj. Spännande framtidsplaner. Det är det vi håller på med, som tar en massa tid. Vi utforskar möjligheten att starta eget och allt vad det innebär. Jag skulle gärna vilja men jag kan inte riktigt berätta än vad det är vi vill syssla med. Men en sak kan jag säga: det är INTE sömnadsrelaterat!

Grattis en gång till, min underbara schattebout!

3 kommentarer:

Husfrun på landet sa...

Grattis grattis i efterskott :)

Vad spännande det låter med era planer, inte alls nyfiken ;) ;)

Åsa Tidqvist sa...

spännande med startaeget-planer! lycka till!

Linda C (Ninda) sa...

Stort grattis i efterskott till en stor liten tjej! :) Vad spännande det låter med era planer!!