fredag 24 juni 2011

Plagg tillgodo


Det var ett tag sedan jag sydde den här. Det var också ett tag sedan jag skrev här.

Den här bodysuiten har blivit välanvänd i vintras. Jag hade jämt dragit mig från att sy bodysuits trots att jag älskar dem för småbarn. Det var tills jag köpte min Coverpro. Det går ju såklart på hushållsmaskinen också men jag vågade ändå inte och trodde jag aldrig skulle bli klar. Det gick ganska fort med Coverpron kan jag säga. Är så glad med bandkantaren! Men mycket sytt har det inte blivit de sista par månaderna. Jag har fortfarande planer att starta eget och planerar att göra det i agusti. Jag är så nära nu!

Mönster:
Ottobre 04/08 fast smalnat till 2 cm. Och fortfarande är den en aning för bred.

Material:
Röda moln, interlock och svart bomullinterlock från JnyDesign.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kontakta mig!!! Ditt nummer är inte längre i funktion??
MVH
/Alex
Barnbolaget
0704333508

Anonym sa...

Hej! Har du lust att dela med dig av möstret på dina dregglisar? Skulle så gärna vilja sy till min son och gillar verkligen din modell.